תלמידים כותבים, המלצות

_פ___£___ץ_¬ר` מתל-אביב, כותבת:

סיגל היקרה,
יכולתי לכתוב שהיה לי לעונג וזכות גדולה להשתתף בקורס תטא הילינג שלך, וזה היה נכון; יכולתי לכתוב שהתכנים היו מרתקים, מרשימים ומעניינים ושהם הועברו בסבלנות ובאהבה רבה, וגם זה היה נכון; ויכולתי לכתוב שלימדת אותי והעשרת את עולמי בשלושת ימי הקורס – וגם זה היה נכון, אבל…
שום דבר מהאמור, וכנראה אף תיאור מילולי אחר לא יוכל לבטא את השינוי שעברתי בשלושה ימים קצרים-ארוכים ומדהימים של קורס תטא הילינג בהדרכתך.
המילה היחידה הקרובה למה שאני חשה היא אבולציה.
הגעתי אליך מהמקום הכי רחוק שאפשר – ממקום שכלתני ונוקשה, שלא מוכן לקבל ולהכיר דברים חדשים ובזכותך, תוך פחות משלושה ימים נפקחו לי העיניים.
עד כמה שהיה לי קשה לקבל זאת בתחילה, לאט לאט התחלתי להבין שיש כל כך הרבה דברים מסביבי שפשוט אטמתי את גופי ונפשי מפניהם וחבל.
למדתי שלא תמיד צריך לעבוד קשה כדי להשיג מטרות מדהימות כמו ריפוי פיזי ונפשי; הבנתי שיש כ"כ הרבה שפע ואהבה נגישה – ושכל מה שצריך כדי לקבלם הוא פשוט לאפשר; השתחררתי מפחדים (ומתחושת קור איומה שאפפה אותי) ומאמונות מגבילות שמנעו ממני כ"כ הרבה; חזרתי לישון ולחלום; התחזקתי,והתעצמתי ובמקביל למדתי לשחרר ולהירגע ולתת לכל הטוב שבעולם להיכנס. חזרתי לנשום.
כל החוויות הללו היו מדהימות גם אילו התמצו בשלושת ימי קורס – אבל זה לא המצב. גיליתי שרכשתי כלי שימושי לחיים, שמלווה אותי גם היום ומאפשר לי לטפל בעצמי ובאחרים ולפתוח עצמי לדברים חדשים. תהליך האבולוציה שהתחיל בזכותך, לא פסק מאז – בזכות הכלים שהקנית לי במהלך הקורס, כל יום אני לומדת משהו חדש על עצמי ועל הסביבה, מתפתחת, משתפרת והופכת לאדם שרציתי להיות.
אני בת מזל שזכיתי להכיר אותך ולחוות את החוויה המדהימה שכרוכה בהשתתפות בקורס בהנחייתך. זכית במתנה מדהימה – היא היכולת ללמד, לעזור ולהביא אנשים למקום טוב יותר – לכן אני ממליצה בחום לכל מכריי ולכל מי שמעוניין בשיפור חייו, לקחת פסק זמן של שלושה ימים ולהשתתף בקורס תטא הילינג שלך.

"תודה" היא מילה קטנה מידי שלא מכילה את כל אהבתי, תודתי והערכתי!
ר`

הדס עין דור מתל-אביב, מלמדת הורים לטפל בקשיים של ילדיהם, כותבת:

לסיגל באהבה,
ההחלטה להיפגש עם סיגל תמיד מלווה בהקלה גדולה. שהנה עומד לחול עוד מפנה בחיים שלי ונקודה שנתקעתי בה שוב ושוב עומדת להיפתח ולהיפתר.
הפגישה הראשונה בתהליך ההתפתחות שלי היתה עם סיגל. בדרך של השנים האחרונות פגשתי מדריכים, מטפלים ומורים רבים, כולם מקצוענים ונחמדים ובשנתיים האחרונות החלטתי לחזור לסיגל ואני מאד שמחה על המקום שלה בחיים שלי, שכל פעם שאני מגיעה למבוי סתום – יש לי האפשרות לפנות אליה.
אני אוהבת שהיא מסתכלת על הסיפורים שלי בפשטות ועם זאת מאפשרת לדרמטיות שלי לבא לידי ביטוי, שהיא מקשיבה לכל הפרטים ויודעת להבחין בחשובים, אני סומכת עליה שהיא מתערבבת איתי איפה שצריך כדי שארגיש שהיא איתי ותמיד מחזיקה פתח יציאה לשתינו ואוהבת את האכפתיות והאהבה שהיא מביאה איתה. לפעמים אני מרגישה שהיא מתרגשת יותר ממני מדברים שקורים לי בחיים.

לפני ארבע שנים עשיתי אצל סיגל קורס של תטא הילינג. הדרך שהיא מעבירה את החומר – גם העיוני וגם בצורת תדרים שהיא מעבירה – מרגיש שזה הכי טבעי לה בעולם. הביטחון שלה, שכולנו יכולים להתחבר לבריאה, היה הביטחון עבורי. בקורס נפתח אצלי ערוץ התקשור ועבורי זו היתה התרגשות גדולה.
הדס

אורנית קוק מלהבות הבשן, כותבת:

סיגל,

אני ממש חשה בהבדל בין הימים שלפני הקורס תטא הילינג ולעכשיו. יש בי תחושה של שלמות, רוגע, שקט נפשי ובטחון בי ובבריאה. שהחיים שלי טובים, מדויקים, נכונים לי. ואני נמצאת בדיוק במקום, ויהיו עוד יותר טובים, מלאים באהבה ושמחים. הרגשה שלהיות בבית, במקום הטוב והנכון לי. אני גם יודעת על מה אני צריכה להמשיך לעבוד וזה יבוא בקלות ובנעימות. פשוט כייף. עושה לי טוב לשתף אותך כאחת שמבינה אותי בדיוק ויודעת על מה אני מדברת, ללא ספקות, ויכוחים ושאלות. בפשטות הנעימה.

מודה לך, מודה לך, שיהיה לך יום נפלא,
אורנית

אאידה סרוסי, אמנית מגבעתיים, כותבת:

את סיגל הכרתי לפני כמה שנים, כשהגעתי אליה כדי לקבל טיפול בהמלצת חברה שלי. סיגל, שבשבילי היא מלאך, טיפלה בי בשיטה שלא הכרתי והתוצאות היו מדהימות. הבנתי שיש משהו מאד עוצמתי ושאני רוצה ללמוד ולהתנסות בו.

מאז הספקתי לעבור קורס תטא הילינג יסודות ומתקדמים של תטא הילינג שסיגל הנחה אותם, וקיבלתי כלים חשובים שאני משתמשת בהם יום יום. בוודאות אני יכולה לחלק את החיים שלי לפני ואחרי התטא הילינג.

סיגל היקרה, תודה לך!
אאידה סרוסי

מרטין כותבת:

הי סיגל,
המון תודה עבור הטיפול. אני מרגישה הבדל גדול.
יש לי יותר ויטליות, יותר מצב רוח.
שוב פעם, תודה,תודה
באהבה,
מרטין

מיכל, עובדת סוציאלית מהדרום, כותבת:

על תבונה ורגישות
סיגל יקרה,
אני אחרי סשן ראשון של טיפול בטתא הילינג וחשוב לי לספר על החוויוה העצומה והמעצימה שעברתי.
סיגל ערכה איתי ברור של הבעיה איתה באתי על-ידי שאלות ברורות קצרות ומדייקות כתער. תוך מספר שאלות היא הגיעה לשורשיו העמוקים של הקושי.
עברתי טיפולים שונים בחיי, בינהם פסיכולוגי, וכן אף אני עוסקת בטיפול שנים רבות. מפגש כזה עם איש טיפול כמו סיגל לא נתקלתי. היא שאלה בתבונה רבה והתקדמה שלב אחרי שלב ברגישות רבה. למרות החשיפה העצומה לא חשתי חודרנות או השגת גבול.
משם עברתי חוויה שעדיין אין לי מילים לתאר. וגם אם אמצא אותן הן עלולות להשתמע כחוויה של דבר מופרך ולא אמיתי.
מכל מקום, אני נמצאת כרגע במקום שונה לגמרי ומרגישה שעלי לעכל את החוויה שעברתי.

אני מודה לסיגל על התבונה והרגישות וממליצה בחום על מפגש איתה.
אני כבר מחכה לפעם הבאה.
מיכל

רותי קרן כותבת:

הי סיגל,
יצאתי עם הקורס, קצת המומה מעוצמתו, ולמדתי הרבה כלים איתם אני עושה שימוש.
הרבה תובנות , הרבה שינויים קטנים וגדולים בהחלטות מה להכניס לחיים שלי ומה _לא.
תודה תודה, רותי קרן.

ש.ב, מעצבת מתל-אביב, כותבת:

סיגל,

החוויה שלי מהמפגשים אתך, היא שאני סומכת עליך לגמרי, כיוון שאת מדויקת מאוד
ביכולת שלך לזהות את הבעיה ולהגיע למקור שלה כדי לפתור אותה.
יש לך הקשבה נטולת ביקורת מאפשרת וממקדת.
את מראה אפשרויות חדשות לחוות את החיים, וזווית מעניינת מפתיעה וחדשה להסתכל עליהם.
כל סשן מביא לתוצאות משמעותיות מאוד בשבילי ולקידום המטרה שלשמה אני באה.

המון תודה על הזמינות והגמישות שלך לפגוש אותי גם לא במסגרת קבועה, אלא מתי שיש צורך.
ועל הנתינה הרבה מאוד.
ש.

מיקי קרן כותב:

בוקר טוב סיגל,
שלומי מצויין, כאב הגב שהיה לי עבר לשמחתי.
רציתי אני להודות לך על הקורס שהיה לי מעניין במיוחד, מה שעוד היה מהנה זו האופן _בו העברת את הקורס, דרך החשיבה שלך ואופן הצגת הנושאים עוררה את סקרנותי _וגרמה לי להתעניין למרות היותי רחוק מנושאים כגון אילו.
ביום יום שלי אני מוצא דרכים להשתמש בכלים של הקורס והם תורמים לי אישית.
נהנתי מאוד מאוד ונראה לי כי בעתיד אחזור שוב לסדנא כדי להעמיק את הכלים.
תודה, מיקי קרן

מיא שאבי כותבת:

סיגל שלום,
ממש שמחתי להיות שוב בקורס ואני זאת מודה לך שנתת לי אפשרות להשתתף שנית. _בהחלט מרגישה שהפעם הכלים יותר זמינים ונגישים עבורי. וההפתעה הגדולה היתה _שאנשים סביבי רואים את השינוי, אכן משמעותי, אכן החסימות השתחררו.
הנה בהמשך לזה זומנתי מחר לראיון עבודה לתפקיד השהגשתי מועמדות לפני _חודשיים ורק עכשיו זה קורה.
מעבר לזה הכל טוב ומתמודדים עם המצב. אידע אותך בהמשך ומבטיחה לשמור על _קשר.
באהבה,

מיא

אורנית כותבת:

לסיגל היקרה מאד שלום שלום,
אני רוצה להודות לך על הטיפול אתמול. על הזמן שנתת לי על הריפוי הטוב שנשלח ומילא אותי. ישנתי טוב הלילה וקמתי עם כוחות מחודשים מחוזקות נקיה טעונה באנרגיות חיוביות.
להרים את הראש ולהתייצב מול המראה ומול היום יום ללא הצורך להתחבא ולהתכנס.
מרגישה הרבה יותר טוב חוזרת ללב המלא כל הזמן.
מרגישה אותי בחזרה בכל הרמות מפוסקת מאורגנת ובטוחה.
תודה תודה לך יקרה טיפול מדויק מדהים ומרפא בכל הרמות,
נשיקות וחיבוק עצום לך,
אוהבת אותך אורנית.

פניה נפתלי כותבת:

הי יקרה,
היום כשהשכבתי את הילדים לישון לי הבנתי שמאז הקורס יסוד קורים דברים _מופלאים שמשנים את חיי. שמניעים אותי למקום חדש אחרי שנים של תקיעות ודריכה במקום.
הסתכלתי לדיכאון שלי בעיניים והבנתי את תפקידו ואיך עליי לנהוג-תודה.
הבנתי במה אני רוצה לעבוד ואיך-תודה.
הגיע שפע לחיי ופרספקטיבת הבריאה לשפע שמתחזקת כל יום.
הקשר שלי עם משפחתי השתפר מאוד-תודה.
האופן שבו אני מטפלת התנקה מהרבה מיותר והתכנס לריכוז ולאפשר זרימה-תודה ענקית.
מחכה ללמוד עוד,
נשיקות,
פניה

צור איתי קשר ותאם פגישת טיפול בתטא הילינג